16 Nisan 2020 Perşembe

DUA MÜHİM

Bismillahi'r-Rahmani'r-Rahım

Sen benim Rabbimsin ve ben Senin aciz kulunum; Sen yaratanımsın ben yaratığınım

Sen rızık verensin ve ben rızıklanan; Sen maliksin ben memlukum

Sen Aziz sin ben zelil Sen zenginsin ben fakir

Sen dirisisin ben ölüyüm

Sen bakisin ben faniyim Sen Kerîmsin, ben leîmim Sen Muhsinsin ben asiyim

Sen affedicisin ben günahkârım Sen Azımsin ben hakirim

Sen güçlüsün ben zayıfım Sen Mu'tı=verensin ben dilenciyim

Sen eminsin ben korkular içindeyim Sen Cevvad sın ben korkudayım

Sen istenilen Mucib sin ben duâcıyım
(Ey Rabbim) günahlarımı bağışla, ayıplarımı ört, kendi katından benim için geniş bir rahmet ve rızık kapısı aç; ey merhametlilerin en merhametlisi. Tüm övgüler alemlerin Rabbi olan Allah’a mahsustur. Allah bize yeter, ne güzel sahiptir O. Güç ve kuvvet ancak yücelik ve azamet sahibi Allah’ladır.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder