21 Mart 2015 Cumartesi

ŞERR'DEN SIĞINMA DUASI...

ŞERR'DEN SIĞINMA DUASI...
Ebû Hureyre (r.a)'dan rivayet edilmiştir: “Rasûlüllâh (s.a.s.), “Allâh’ım! Her işimin koruyucusu olan dînime sımsıkı sarılarak onunla beni ıslâh eyle! içinde yaşayışım, benim için geçimim olan dünyâmı bana hayırlı kıl. Kendisinden (kıyâmet günü) dönüşüm bulunan âhiretimi benim için ıslâh eyle! Benim için hayâtı her hayır husûsunda ziyâde kıl. Bana ölümü her şerden rahat kıl” diye duâ ederdi.[1]



[1] Sahîh-ı Müslim, Kitâbü’z-Zikir ve’d-Du’â (48), Bâbü’t-Te’avvüz Min Şerr-i Mâ (18), Had^s No. 2720.
 
"اَللّٰهُمَّ اجْعَلِ الْحَيَاةَ زِيَادَةً ل۪ي ف۪ي كُلِّ خَيْرٍ، وَاجْعَلِ الْمَوْتَ رَاحَةً ل۪ي مِنْ كُلِّ شَرٍّ."[1]
“ … Allâh’ım! Yaşamayı benim için her türlü iyiliği artırma vesîlesi yap. Ölümü de benim için her türlü kötülükten kurtuluş sebebi yap!”




[1] أخرجه مسلم، كتاب الذكر والدعاء والتوبة والاستغفار، باب التعوذ من شر ما عمل، ومن شر ما لم يعمل، برقم 2720.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder